RESPON BERSAHAJA DATUK VIDA TERHADAP KRITIKAN CHEF WAN MEMANG DILUAR DUGAAN....

Pengasas produk kecantikan Qu Puteh Datuk Vida mempersoalkan sikap segelintir pihak yang menyelarnya gara-gara terlibat sebagai penaja dalam Anugerah Juara Lagu. Pada Beliau berkata, sebagai penaja yang melaburkan wang RM3 juta untuk rancangan tersebut, beliau mempunyai hak untuk mempromosikan produk berkenaan selepas mencapai persetujuan dengan pihak TV3.

respon-dato-vida-terhadap-sindiran-chef-wan"Sebagai seorang ahli perniagaan sudah tentu saya mahu produk saya menonjol. Apa guna kalau saya laburkan wang berjuta-juta tetapi hasilnya tiada. Sebab itulah saya mahu produk saya dipromosikan dengan cara saya dalam anugerah berprestij itu. Kalau tak dapat apa-apa impak, tak ada maknalah iklankan produk," katanya.





jom baca selanjutnya disini