Allah Bayar Cash! Budak 13 tahun ini diikat dan dipukul sampai mati, inilah yang terjadi kepada pembunuh itu ketika lari ke Jeddah


Polis Bangladesh sudah menahan lima orang dengan seorang daripadanya sudah mengaku terbabit dalam kejadian sekumpulan lelaki membelasah seorang budak berusia 13 tahun hingga menyebabkan kematiannya serta merakam perbuatan kejam mereka di Sylhet, utara negara itu.

Lelaki yang mengaku itu melarikan diri ke Arab Saudi dan ditahan di sana.

Ketua Polis Sylhet, Akhter Hossain, berkata pihaknya sudah menahan tiga orang, termasuk isteri seorang suspek serta dua lelaki yang berada di tempat kejadian dan sedang memburu dua lagi yang terbabit secara langsung membelasah budak malang itu.

"Ia amat kejam dan pembunuhan tragis. Kami tidak akan membiarkan sesiapa yang terbabit bebas," katanya.

Antara yang ditahan ialah ketua kumpulan, Muhit Alam yang direman lima hari mulai semalam. Dia ditahan ketika mahu membuang mayat mangsa di satu kawasan terpencil.

Menurut Kementerian Luar Bangladesh, rakannya, Kamrul Islam, ditahan di Arabi Saudi selepas lelaki itu melarikan diri ke Jeddah tetapi dia berjaya dikesan selepas masyarakat Bangladesh di sana mengenalinya.

jom tgk gambar dan video yang kejam DISINI