Video kanak-kanak lakukan aksi seks gegarkan media sosial


Video seks yang dilakukan oleh seorang kanak-kanak 10 tahun telah mengejutkan netizen. Dalam video berdurasi sekitar 4 minit itu, kelihatan seorang kanak-kanak lelaki melakukan adegan seks dan dirakam rakannya yang juga masih kanak-kanak.

Netizen menyebarkan video tak senonoh itu dengan hashtag #Jakartakeras dan #hidupkeras.

Dari laporan WartaKota, Isnin (25/5), pautan rakaman video ini sudah tidak boleh diakses. Ada kemungkinan sudah dihapus oleh pentadbir laman web yang berkaitan.

Dalam video itu kelihatan suasana latar belakangnya adalah kawasan perkampungan. Situasi ketika itu sepi dan hanya terdengar suara kanak-kanak. Seorang kanak-kanak lelaki dan seorang kanak-kanak perempuan dilihat mempraktikkan adegan seks, sementara seorang lagi merakamnya.

Sekilas, tak terlihat wajah bersalah mereka. Bahkan, kanak-kanak lelaki dilihat tertawa-tawa. Tubuh kanak-kanak perempuan dilihat lebih tinggi dari teman laki-lakinya.

Beberapa adegan, mereka dilihat melakukan gerakan hubungan intim sambil berdiri, kemudian melanjutkan dengan gaya tidur. Mereka tidak berada di dalam keadaan telanjang, hanya melondehkan celananya saja.

Di adegan yang lain, sungguh memalukan apabila kanak-kanak perempuan itu dilihat melakukan oral seks. 

Sehingga berita ini ditulis, belum terungkap identiti kanak-kanak itu dan juga siapa yang merakamnya. Namun, sayup-sayup terdengar kanak-kanak yang merakam berbicara menggunakan bahasa Jawa.

Infospesial.net

LIHAT VIDEO DI SINI