Saiful Nang Ada Bukti Bergambar Sarang Pelacuran Di Tanah Suci?

Tanah Suci Ada Rumah Pelacuran – Saiful Nang

Hari ini kecoh warga facebook bila sang jurugambar yang kononnya begitu femes satu Malaya dengan selamba dan penuh yakin memuatnaikkan satu status dari Tanah Suci Mekah kononnya wujud rumah atau sarang pelacuran di Tanah Haram tersebut.

Lihat status beliau di SINI.

Di mana dan dari siapa dia dengar atau beliau sendiri pergi ‘melontar’ rial di sana wallahhualam.

Paling gila tapi bukan kena penyakit anjing gila ialah beliau seorang jurugambar yang berlabel profesional, mustahil sekeping gambar tempat atau rumah pelacuran beliau tidak ambil ataupun sekurangnya gunalah kamera dari handphone yang selalu berada di badan tidak kira berada di mana.

Memang benar setiap bencana yang terjadi adalah kerana tangan-tangan manusia. Menurut ulama mufasir, Allah swt menghukum cash manusia berdasarkan salahlaku yang sengaja tidak dibendung atau dengan kata lain berleluasa. Sebagai contoh, kenapa Allah swt hantar bala kebuluran? Ianya berkaitan kerana penguasa tidak mencegah peniaga yang melakukan penipuan timbang-sukat dan ukuran dalam urusan perniagaan mereka.

Begitu juga kiranya ada kegiatan pelacuran yang berleluasa, Allah swt akan hantar bala dan bencana tersebut harap Saiful Nang pergi cari ulama muktabar apa kaitannya. Jangan sedap mulut memfitnah Tanah Haram seolah Tanah Suci tersebut mendapat namanya secara percuma!!

Terbaharu, status tersebut beliau telah delete dan sahabat facebook aakj juga telah menghubungi kawannya yang tinggal di sana untuk mengesahkan kegiatan mungkar ini.

Abdul Rahman Abdul Kadir :

rahman kadir

saiful nang 3
saiful nang1
saiful nang2